2013. augusztus 14., szerda

Babapapucs megoldva!

Régóta kerestem egy gyors és lehetőleg egyszerű megoldást a babáim lábbelijének hiányát enyhítendő. Ma megtaláltam, egy kedves ismeretlen linkjének köszönhetően:https://www.facebook.com/photo.php?fbid=584278644948535&set=a.520039438039123.1073741828.520037801372620&type=3&theater
Íme a babapapucs, ahogy én csináltam:

Körberajzoltam a baba lábát.
Rajzoltam neki két fület
kivágtam, és feltettem a bőrre, ami elég vastag volt egy házi papucs számára.
 Feltettem a bőrre (köszi, Charmine!!!) És körberajzoltam, majd megfordítottam, így lett jobb és bal lábas.
 Íme, ez az egyik papucs alap.
 A talpához teszem,

 És a kis füleket ráhajtom, innen látom, mennyire kell majd összeölteni.
 Íme. Ezután lehet akár díszíteni is, az egyiken egy virág van gyönggyel, a másikon meg csak egy szem gyöngy


Na jó, ez elég szerény, le is szedem. Tehát így lehet babákra gyorsan és egyszerűen papucsot gyártani. Nagyobb méretben szerintem érdemes dekorgumit kipróbálni, nekem épp nincs itthon. Kellemes alkotást!

2 megjegyzés:

  1. Hello from Spain: your shoes are perfect. Great job!. Keep in touch

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Thank you! It is very simple and fast work, I prepare a lot of good for many doll

      Törlés