2014. augusztus 30., szombat

Kettő: Crystal Barbie 1980

Múlt hónapban vettem egy hatalmas csomag babát. Mint kiderült, több régi darab is volt a csomagban, most ezek közül pofoztam helyre egyet. A babák rémesen koszosak voltak, ő is. Na de lássuk a medvét. Íme a beavatkozás előtt:
A fölső képen még látható hajában valami sárga szmötyi. Így járunk, ha a büdös életben soha nem vesszük ki a babahajból a gumit. Szerencsére kaptam egy jó tippet, hogy szabaduljunk meg tőle: Acetonos lemosás. Segített!

 Crystal egyik lába hiányzott, így egy testcserét vetettem be nála.

Ha már gőzfürdő, gyorsan lecseréltem a másik csajszink fejét is.

Az acetonos akció után ilyen lett a baba haja:

És akkor fodrászkodtam egy kicsit:



Tadamm! Már csak ruhát kellett varrni. Igyekeztem olyat, amilyen eredetileg volt, de jelenleg nem telt tőlem többre, mert nem találtam megfelelő anyagot. Szóval az eredeti ruha:


És az enyém:




A másik fülbevaló renoválás közben elveszett.  

Crystal-t Vik könyvéből azonosítottam be, ahogy "csődör Kent" is. 


3 megjegyzés:

  1. Jaj, olyan szép ez a baba! Tök jó, hogy a haját is helyre lehetett állítani! Imádom az arcát is, olyan kedvesnek látszik. A ruhája is jól sikerült, ügyi vagy! Ennek a szépségnek mostantól van egy rajongója: én. Mondjuk mindig is jobban szerettem a régi típusú Barbie babákat, szerintem sokkal kedvesebb az arcuk, mint az újaknak. Bár az újakat is szeretem. De ez a baba szinte szól az emberhez, még így képeken is. Azt mondja, Szeretlek! De lehet, csak én képzelem bele... de minden esetre gyönyörű lett!

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörű baba! Nagyon szép lett a ruhája!

    VálaszTörlés