2017. április 3., hétfő

Anna

Év végére nagyon belecsaptam a lecsóba, ami az animator babákat illeti. Miután lemaradtam egy Annáról a neten, felléptem az ebay-re, és szemtelen, 1500 ft-os kikiáltási árra licitáltam, Angliába. Hát, mit ad Isten, NYERTEM!!! Igaz a posta húzós volt, és 10 nap alatt ért haza Anna, de a lényeg, hogy itt van, és azóta is arra vár, mikor kap új ruhát, mert ő kisebb a többieknél. Érkezős képek:

Adél Ferencsik fényképe.
Eredetiségi vizsga:

Adél Ferencsik fényképe.
Zöld bugyó, pipa

Adél Ferencsik fényképe.
tappancspecsét rendben

Adél Ferencsik fényképe.
Animator sor:
                         Adél Ferencsik fényképe.
Nos, igen, két Aranyhajunk van. A rózsaszín ruhás rövidebb séróval és egy napon futott be Annával :)

Adél Ferencsik fényképe.
Adél Ferencsik fényképe.

Viszont az évet eggyel több Animátor babával zártuk...

2 megjegyzés:

  1. Hát igen, az Animatoroknak nem lehet ellenállni Nekem most már 4 van, de tervezem a többit is megvenni

    VálaszTörlés