2017. május 10., szerda

Nines D' Onil baba

Szóval, megint le vagyok maradva... Nagyon... De muszáj bemutatni egy kis tündi-bündit, mielőtt ő is elfelejtődne...
Az egész ott kezdődött, hogy beléptem még egy babás csoportba, mert jó ideje foglalkoztatnak az élethű babák. Szóval, ott volt, új anyukát keresve. Megvallom őszintén, azért gondolkoztam rajta, hogy megvegyem-e, mert megint jócskán fel van fordulva a világom, és hát... Végül mikor 2 hete minden nap csak azért fellestem, hogy ott van -e, ráírtam a tulajra, és lefoglaltam. Holnap egy hete, hogy hazaért Dorina :) 40 cm, vanília illatú, gyönyörűség. imádom :) A képek a régi otthonában készültek:




Ő is megihletett, egyrészt ez egy jó, másrészt rossz dolog, mert sajna elteszem az aktuális munkám, és pikk-pakk összedobok neki valamit... Noname baba volt méret azonos, rá készítettem Dorci ruháját...

 Nem kell magyarázni... Nem ő ihlette meg...
 Végül eljött a nagy nap, és a bébim elindult. Gondosan becsomagolták, én meg nagyon vártam haza :)
 Hát nem tünemény??
 Sapi próba...

 És a ruhácskában. Természetesen neki nagyon jól állt :D


Nagyon sok kis cucc készül majd neki, most ő is el van dugva, mert úgy vagyok vele mint Minikével, (aki a Bori nevet kapta) ha előttem van, csinálni KELL neki valamit :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése